5 stycznia 2014

♡ Dreams ♡

hej wszystkim!
Siedzę tu już tak od dobrej godziny i sama nie wiem co mam napisać. Zawsze około godziny 2:00-4:00 mam po prostu burzę myśli i tyle pomysłów na posta, a w dzień po prostu pustka. Nie wiem skąd to się bierze, ale większość ludzi chyba ma tak, że właśnie wieczorem wszystkie myśli zbierają się i po prostu atakują nasz mózg. Ostatnio mam też mnóstwo snów. Dwa dni temu nie spałam całą noc. Połowę niej przegadałam z Elizą. Wczoraj była u mnie na noc. Zasnęłyśmy około 3:00, bo Eliza musiała iść szybciej do domu. Wstała razem ze mną (bo musiałam ją odprowadzić) chyba o 12:00. Tak mi się wydaje. A bynajmniej coś koło tego. Gdy już pojechała poszłam od razu spać i obudziłam się o 17:42. Oglądałam dziś bajkę ,,Frozen'' czyli ,,Kraina Lodu'' i ,,Igrzyska Śmierci : W pierścieniu ognia'', nigdy mi się to nie znudzi. Chcę również przeczytać tą książkę.







Do zobaczenia