31 stycznia 2014

hello world i'm your wild girl


                    



Witajcie!
Miałam sobie zrobić przerwę. Ale stwierdziłam, że muszę coś napisać. Chciałam dodać filmik, który dodaje się już od trzech dni na YouTube, ale cały czas zatrzymuje sie w miejscu i muszę od nowa i od nowa. Dziś dałam sobie spokój, spróbuję jutro. Praktycznie cały dzień spędziłam na robieniu zdjęć do innych postów. Za dwa dni do szkoły. Może to dobrze, bo będę mogła spotkać się z kolegami i koleżankami z klasy. Powiem szczerze że lubię dni kiedy siedzę w domu i popijam sobie gorącą herbatkę. Lubię spędzać dzień jak taki forever alone. Haha no i prosze. Ostatnio zmieniłam wygląd bloga. Taki wydaje mi się delikatniejszy i spokojniejszy. Teraz większość osób mówi, że czyta się lepiej. Ja też tak uważam, a ty?


Hello!

I take a break. But I found that I had to write something. I wanted to add a video, which is added from three days on YouTube, but it still stops at the place and I have over and over again. Today I gave it up, I'll try tomorrow. Practically the whole day spent taking photos to other posts. Two days to the school. Maybe it's good, because I can meet with colleagues and classmates. I must admit that I like the days when I sit at home and sip a hot cup of tea. I like to spend a day like this forever alone. Haha no i please. Recently I changed the look of your blog. This seems to me to be softer and quieter. Now, most people say that it reads better. I think so, too, do you?




Goodbye!
Do zobaczenia!