31 stycznia 2014

PINK

hello sunshines :*

Dziś byłam w galerii i kupiłam dosłownie parę ciuszków. Jutro może jadę do Olsztyna, ale to zależy od tego czy się rano obudzę dość wcześnie. Moje dni są strasznie nudne. Za niedługo kończą mi się ferie, a ja nie chcę iść do szkoły. Nie mam siły. Mogłabym leżeć całymi dniami w łóżku i pić gorącą herbatkę. Muszę jeszcze przeczytać lekturę szkolną, z której piszę sprawdzian w poniedziałek. Jestem na 4 rozdziale.... z trzydziestu. Pewnie i tak przeczytam streszczenie. Na dworze strasznie. Zima jednak przyszła. Mogła się zacząć w Wigilię, na święta, a nie teraz, kiedy każdy chce wypocząć. Wychodzisz sobie na spacer, patrzysz , a twoje podwórko zasypane śniegiem, aż po twoją szyję. Postanowiłam założyć kanał na yt, z tego względu, że filmiki będą lepszej jakości. Jak widzicie udało mi się zrobić trochę zdjęć. Wiem, że nie są idealne, ale ważne że są.


Today I was in the gallery and bought literally a few s clothes. Tomorrow maybe I'm going to Olsztyn, but it depends on whether I wake up in the morning quite early. My days are pretty boring. Soon I'm running holidays, and I do not want to go to school. I have no strength. I could lie in bed all day and drink hot tea. I have yet to read reading school from which I write a test on Monday. I'm on the 4th chapter .... of thirty. She probably read a summary. The court awful. But winter came. Could begin on Christmas Eve, for the holidays, and not now, when everyone wants to relax. Going for a walk, look, and your yard covered with snow, up to your neck. I decided to set up a channel on the boards, on the grounds that the videos will be better quality. As you can see, I managed to take some photos. I know you are not perfect, but it's important they are.


sweterek-klik
Do zobaczenia :-)
Goodbye :-)