9 marca 2014

just do it!

2013222225857562838297_sbig_large

hei hei !

Jak się dziś czujecie? Ja czuję się bardzo dobrze. Wstałam dziś o 9.00 Nieco przyprowadziłam się do porządku , posprzątałam dom no i ubrałam się w sportowe ciuchy i ruszyłam z Gwiazdką aby trochę z nią pobiegać. Gwiazda jest w siódmym niebie. Na ulicy i chodniku nie ma już śladów po śniegu, wiosna już przychodzi.
Mi też spodobał się pomysł na bieganie. Gdybym nie miała psa pewnie nie chciało by mi się ruszyć się z domu, ale moja psinka zachęca mnie do działania. Ona w sumie bardziej szybko chodzi, bo gdyby ona biegała truchcikiem pewnie i tak ja musiała bym biec. Mimo to wracamy do domu zmęczone, ale zadowolone.
Teraz jeszcze robię 30 brzuszków codziennie ponieważ chcę sobie ładnie wyrzeźbić brzuch. Chciała bym mieć damski sixpack a jedna dziewczyna wspominała, że w wakacje robiła 30 brzuszków codziennie i osiągnęła sixpack.






Tumblr_mk9zg7asvw1s9w9hio1_500_large