23 kwietnia 2014

wow..I love it !


Być może tak samo jak mnie zdziwi Was ten fakt. Asia po raz pierwszy ma zdjęcia, które nie były robione na tle ściany ani szaf. Zdjęcia zrobiłam na balkonie. Nie chciałam, aby cały czas było białe lub brązowe tło. Pragnęłam czegoś innego. Czasem trzeba wprowadzić takie zmiany, bo bez nich blog będzie cały czas taki sam, a ja na pewno tego nie chcę. Wzięłam aparat i zaciągnęłam Elizę na zewnątrz. Mam najlepszego fotografa. Przez to, że zdjęcia są z innej perspektywy wyglądają prześlicznie. Zrobiłam ich ponad 100, ale jak zawsze wybrałam najlepsze. Teraz postaram się, aby były one cały czas w innym miejscu. Pogoda jest przepiękna, więc na pewno dobrze mi to zrobi. Planuję zdjęcia na moście i w ogrodzie. Sądzę że będą ładne, gdy nie będę miała makijażu. Wtedy wyjdą bardzo naturalne. Prawdopodobnie wyjdę na dłuugi spacer z psem. I jemu i mi przyda się trochę świeżego powietrza. Tak jak już mówiłam posty będą częściej. Nie 3 razy w tygodniu, ale co 2 dni. Nie wiem czy dam radę, ale muszę spróbować. Przez to blog będzie bardziej zachęcał do czytania.






Ja zawsze biorę zdjęcia na poważnie :-D