12 maja 2014

forest

Ach.. Jak ja kocham wiosnę. Ta zieleń i świeżość mnie zachwyca. Nareszcie można chodzić bez kurtek, bo jest coraz cieplej. Do wakacji został jeszcze miesiąc z ułamkiem, a ja już mogłabym chodzić w krótkich spodenkach i bluzkach na ramiączka. Oczywiście wakacje oznaczają więcej postów. Teraz gdy nadal trwa rok szkolny nie potrafię znaleźć wystarczająco dużo czasu na blogowanie. Co prawda planów jeszcze nie mam. Wątpię, żebym gdziekolwiek wyjeżdżała, ale to może się zmienić. Teraz wiem, że muszę uzbierać na dobry aparat, aby zdjęcia były jeszcze lepsze. Sądzę, że mogłabym zrobić post, w którym opowiem o moich planach wakacyjnych na rok 2014. Choć najpierw powinnam zrobić post z pomysłami na wiosenny makijaż i fryzurę. Może to powinien być filmik? Chciałam Was przeprosić i zawiadomić. Postów nie było z powodu braku czasu i internetu. Nie wiem też czy post pojawi się w środę, bo jadę na 3 dniową wycieczkę klasową. Pomyślałam, że potem mogę napisać post z krótkim sprawozdaniem i zdjęciami z niej. Zrobiłam ostatnio nowy design i powiem szczerze, że bardzo mi się podoba. Jest delikatny i bardzo czytelny. I nie męczy tak oka jak taki bardzo żywy i kolorowy.