1 maja 2014

I'm feeling spring now


Tak, wiem. Znów przerwa. Zawsze mówię sobie "muszę napisać post", ale dlaczego tego nie robię ?! Nie chcę zaniedbywać bloga, ale nie mogę nic poradzić. Ostatnio robiłam zdjęcia na polu i jestem z nich zadowolona. Myślę, że jest to jedna z najlepszych sesji zdjęciowych, jakie kiedykolwiek miałam. I mam nadzieję, że nie ostatnia. Choć kalendarzowa wiosna wypada w marcu, to jej ciepło i zieleń zauważyłam pod koniec kwietnia. Obecnie pogoda nie jest dobra. Wieje wiatr i jeżeli będzie tak przez dłuższy czas zdjęcia nie będą robione na dworze, ale jeszcze jest szansa, że będzie ciepło. Teraz mam długi weekend majowy i POSTARAM SIĘ zamieszczać więcej postów, ale ze mną nic nie wiadomo. Nie mam żadnych planów na ten czas. Póki co siedzę w domu. Gdy się ociepli na pewno pojadę na rowery.
Czy podoba Wam się propozycja zdjęć na dworze? Ja jestem zachwycona. Taka zmiana moim zdaniem jest bardzo fajna.