26 maja 2014

Mother's day

Przepraszam, że piszę ten post dopiero o tej porze, ale mam nadzieję, że wybaczycie mi to drobne niedociągnięcie. Jak sądzę każdy wie, że dziś jest Dzień Matki, więc należałoby złożyć życzenia i kupić drobny upominek. Nie każda mama chce, aby to były diamentowe kolczyki. Mojej wystarczył kwiatek i serdeczny buziak. Dzień się jeszcze nie skończył, także jeżeli ktoś przypomniał sobie o tym święcie dopiero teraz to nie jest jeszcze za późno, aby złożyć życzenia. Jest to jedno z najważniejszych świąt dla naszych mam i na pewno będzie im miło jeśli będą wiedziały, że dzieci o nich pamiętają. Dobrym pomysłem jest zabranie mamy na spacer lub przejażdżkę rowerami. Na pewno się ucieszy, że może spędzić czas ze swoją córką/synem. Zrób mamie przepyszną kolację, przy której będziecie mogli porozmawiać. Pomysłów jest wiele, ale to od Was zależy czy je wykorzystacie.

Macie jakieś oryginalne pomysły na wyjątkowy prezent dla wyjątkowej kobiety?