20 maja 2014

welcome

Jej.. nareszcie piszę post. Od czasu powrotu z wycieczki potrzebowałam dużo czasu, żeby powrócić do zdrowia. Post o moich wakacjach w maju powinien pojawić się, kiedy tylko dostanę zdjęcia. Dużo zbierałam się, żeby do Was napisać. Nie wierzę, że już jest maj. Pamiętam, że jeszcze nie dawno były święta, a tymczasem został jeszcze miesiąc do wakacji. Ach.. tyle jest planów, ale nie wiadomo czy da się je zrealizować.  Na dworze jest cieplej niż latem, więc wszystkie sweterki i bluzki na długi rękaw należy wynieść.  Mam nadzieję, że przez to, że teraz jest upał to w lato nie będzie deszczy. Teraz siedzę i jem truskawki z cukrem, uwielbiam je jeść szczególnie w tą porę. Dajcie mi znać w komentarzu czy chcielibyście posty DIY bo mam parę pomysłów. Jeden z następnych postów to plany na wakacje. Opiszę wszystko co chciałabym zrobić w te 2 miesiące. Przy okazji dziękuję za te ponad 6000 wyświetleń to naprawdę wiele dla mnie znaczy.