6 lipca 2014

lazy sunday

 
I nadszedł ten czas kiedy są wakacje i muszę przynajmniej raz na 2 tygodnie zrobić sobie lazy day czyli po prostu luźny dzień. Teraz kiedy jest wolne i przeważnie siedzę w domu takie dni mam bardzo często. Wolny czas spędzam przeważnie przed laptopem, sprawdzając instagram, facebook itp. albo bawiąc się z psem. W takie dni nawet nie mam ochoty się malować a na siebie zakładam zwykłą bluzkę i luźne dresy. Najczęstsza fryzura to wysoki kucyk lub luźny kok bo wtedy jest najwygodniej. Przed laptopem nie siedzę oczywiście bezskutecznie. Planuję różne posty i szukam różnych inspiracji. Taki dzień gdzie nie muszę nic robić z chęcią spędziłabym w łóżku oglądając seriale i pijąc ciepłą herbatkę. Nie wiem dlaczego, ale w dzień byłam bardzo zaspana, być może dlatego, że późno wróciłam z koncertu o którym postaram się napisać kolejny post, a teraz kiedy większość ludzi w moim wieku pewnie już śpi ja zebrałam się do napisania postu. Zawsze kiedy leżę na łóżku i jest późna godzina tysiące myśli przychodzi do mojej głowy, więc szybko siadam i do was piszę. To by było na tyle z dzisiejszego dnia. Wyłączam laptopa i spróbuję zasnąć co nie przyjdzie łatwo.