22 sierpnia 2014

makeup brushes

Moje pędzelki do makijażu dostałam już dawno, ale nigdy o nich nie wspominałam, a warto o nich wspomnieć bo to nimi wykonuje dzienne makijaże, które możecie zobaczyć w moich postach. Zawsze przy makijażu brudziłam sobie palce a przy tym zestawie który zawiera  16 różnych pędzelków od razu życie staje się chodź trochę łatwiejsze. Oczywiście nie używam wszystkich tych pędzelków, ale od czasu do czasu mogą się przydać. Nie zginą a za jakiś czas mogą okazać się nie zbędne! Są zapakowane w fioletowe opakowanie które jest łatwo przenośne no i dzięki niemu żaden z pędzelków mi nie zginie. Uwielbiam te pędzelki bo są gładkie i bardzo dobrze się ich używa no i...są fioletowe! Często ich używam i jestem z nich bardzo zadowolona. 

Makijaż z takimi pędzelkami od razu staje się lepszy, bardziej kolorowy i łatwiejszy. Kiedy już będę nie co starsza będę z nich bardziej korzystała a jak na razie przydają się do takiego makijażu podstawowego!