20 sierpnia 2014

seriale



Teraz kiedy mam wakacje,  w końcu mam czas aby zjeść coś dobrego i porządnego na śniadanie . Nie przepadam za jedzeniem z rana, bo wtedy nigdy nie jestem głodna ale kiedy wstaje się po godzinie 12 to oczywiście jest inaczej. Dlatego ostatnio mam obsesję na punkcie omletów z owocami, mniam!
Jak na dziś planuję znowu siedzieć w domu, bo pogoda jest na prawdę fatalna. No bo proszę 20  stopni na lato to jednak nieco za mało ;c Dlatego obejrzę sobie nowy odcinek skins uk i pretty little liars!
Jeśli jeszcze nie obejrzałaś żadnych z tych seriali a nie co Ci się nudzi to na co czekasz? Na stronie kinomaniak.tv możesz obejrzeć za darmo :) Skins to na prawdę piękny serial i w sumie płakałam tam w każdym smutnym momencie, a jeśli lubisz coś o zagadkach i przy okazji dziewczęcy serial to pretty little liars jest dla ciebie :) O wiele bardziej wolę seriale niż filmy, oczywiście filmy tez uwielbiam ale seriale są dłuższe, więc więcej się  w nich dzieje, bardziej przywiązujemy się do bohaterów i po prostu bardziej trzyma w napięciu !