10 grudnia 2014

Już grudzień, niedługo święta, wszędzie świąteczne reklamy, tylko brakuje śniegu. Moi rodzicie ciągle pytają co chcę pod choinkę, a teraz skupiam się na tym, żeby to oni dostali coś wyjątkowego. Moja koleżanka nie powiedziała mi co chce dostać, a że robię jej świąteczną paczkę to wypadałoby dać jej coś co chce. Muszę jakoś wydusić to z niej. Moja mama wie jaki chce prezent, tylko nie wie gdzie można go dostać, więc lepiej od razu wezmę się za poszukiwania, bo trochę mi zejdzie. A tymczasem pokażę Wam moją listę wymarzonych prezentów, może zainspiruje ona kogoś kto nie ma jeszcze pomysłu na swój świąteczny upominek.

♥aparat instax- to rzecz, o której marzyłam od dawna i byłaby idealnym prezentem, bo na zdjęciach zachowujemy tyle wspomnień.


♥sweterki- osoby, które mnie znają, wiedzą, że uwielbiam ciepłe i miłe sweterki, to dla mnie świetny pomysł na prezent dla swetroholiczki 



♥dresy- uwielbiam chodzić w dresach, a te z victoria secret są obłędne!



♥ozdoby pokojowe- marzy mi się wielkie, ozdobne lustro, ale cieszę się z każdej, nawet najmniejszej rzeczy, którą udekoruję mój pokój 



♥aparat- oczywiście nie jest to tani prezent, dlatego długo zbierałam pieniądze i jeśli będzie taka możliwość złożę się z rodzicami pół na pół. canon eos 700d to mój wymarzony!



♥biżuteria- nie mówię tu o jakiś świecidełkach, ale o eleganckiej i gustownej biżuterii np.zegarek

A wy co chcielibyście dostać pod choinkę?