31 grudnia 2014

Rok 2014


hei, hei 
Rok 2014 już prawie przeminął a ja bardzo chciałam zrobić podsumowanie tego roku więc znalazłam Tag Rok 2014 i pomyślałam że nada się idealnie. Ten rok był bardzo udany ale miał w sobie pare nieprzyjemnych chwil. Miałam okres załamania w blogowaniu i prawię się poddałam, jednak udało mi się zmobilizować i znów do tego wróciłam bo wiem że to kocham i zawsze będzie to pasją mojego życia i niezapomnianą przygodą. Dziś post piszę bardzo wcześnie, bo szykuję się na zabawę sylwestrową.  Jadę do Klaudii (przyjaciółka z klasy)  i będę u niej nocować. Po nocowaniu postaram się dodać post i może kilka zdjęć. Życzę Wam udanej zabawy i szczęśliwego nowego roku !!!

Co najlepszego spotkało Cię w roku 2014 ?
Było wiele rzeczy! Może to że zaczęłam prowadzić bloga, że zdecydowałam się na to i wszystko co pisałam i tworzyłam było najlepszą rzeczą w tym roku.

♥ Najlepsze wspomnienie ?
Mam wiele wspomnień związanych z blogiem, ale takie najlepsze to jest to kiedy nie widziałam świata poza blogowaniem, mega się wkręciłam i blog był dla mnie najważniejszy.

Największy sukces osiągnięty w tym roku ?
Myślę, że jest to fakt że jest Was tu tyle, nigdy nie pomyślałabym że ktokolwiek będzie chciał wiedzieć co się ze mną dzieję, co będę robić jutro i jakie mam plany.

Jakiego wydarzenia najbardziej żałujesz ?
Nie żałuję niczego, z każdego wydarzenia staram się wyciągać wnioski i uczyć się na błędach.

Piosenka którą usłyszysz i od razu przypomni Ci rok 2014 ?

Najlepsza rzecz jaką udało Ci się kupić w tym roku ?
W tym roku mam pełną szafę ubrań więc nie mam pojęcia co wybrać.

Co najbardziej się w Tobie zmieniło?
Zdecydowanie wygląd, czasem kiedy patrzę na moje stare posty to nie wierzę jak się zmieniłam, z resztą wiele osób mi to mówi. Trochę wydoroślałam i nabrałam pewności siebie. Sami zobaczcie ;)


Ulubiony produkt kosmetyczny ?
To moja paleta cieni, której używam non stop.

♥ Czy w tym roku idzie Ci lepiej w szkole czy gorzej niż w poprzednim roku?
Myślę że idzie mi tak samo, choć doszło wiele przedmiotów to jestem z siebie zadowolona.

Co najlepszego przytrafiło Ci się w blogowaniu?
Ten fakt, że mogę dzielić się z Wami całym moim życiem, mogę liczyć na Was tak jak wy zawsze możecie liczyć na mnie. Według mnie osiągnęłam sukces i nabrałam pewności siebie dzięki blogowaniu. Zrozumiałam że jestem taka a nie inna, nie mogę być nikim innym, ale tylko i wyłącznie sobą. Gdybym nie zaczęła blogować nadal byłabym zamknięta w sobie i nie lubiłabym swojego wyglądu, a dzięki temu to wszystko się zmieniło.

OTAGOWUJĘ wszystkie blogerki!!! Zróbcie taki post u siebie, fajnie byłoby wspomnieć cały rok wraz z czytelnikami :)