27 grudnia 2014

sweather weather


Pogoda ostatnio jest tak strasznie zmienna, ze można dostać szalu, raz ciepło, raz zimno i jeszcze nie tak dawno był u nas śnieg! Cóż po nim nie zostało już nawet śladu z czego w ogóle się nie cieszę, bo już od dawna czekam na zimę. Zawsze lubiłam śnieg, ale jakoś w tym roku już nie mam ochoty na ta zimę (może dlatego że tak się spóźnia), ale właśnie jestem u moich dziadków i wczoraj kiedy jechałam śnieg nie pozwalał nam przyśpieszyć aby nie spóźnić się na kolację. Temperatura w końcu spadła i jest teraz na minusie, więc śnieg się nie topi i mam nadzieję, że zostanie tak na dłużej.

Nic tylko zaszyć się w domu z dużą ilością herbaty, jakimiś filmami o miłości żeby sobie przypomnieć ze jestem forever alone i przesiedzieć tak cały dzień. Lubię takie dni, może dla niektórych są nudne, ale nie mam za wiele czasu żeby właśnie tak sobie przeleżeć cały dzień dlatego takie dni są dla mnie wyjątkowo przyjemne. Zostały mi tylko 2 sezony Gossip Girl, chociaż znam zakończenie bo usłyszałam od moich znajomych to i tak nie mogę się oprzeć od oglądania Blair która jest moją królową no i oczywiście Chucka, chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego...
Dużo tez ostatnio słucham muzyki, to znaczy muzyka jest ze mną niemal w każdej chwili, ale często słucham The xx i Ariany Grande i jej płyty Your Truly, ta muzyka wpływa na mnie kojąco.

Tak, wiem, że moje lustro jest czyste -.-