2 stycznia 2015

welcome 2015 !

No i powitaliśmy rok 2015. Trudno będzie przestawić się na inną liczbę, przy pisaniu daty w szkole. Nie odczuwam specjalnie że mamy nowy rok, nie jest to już takie dziwne jak wtedy gdy byłam mała i ciągle pytałam się dlaczego zmieniamy rok a nie może zostać ten sam. Nowy rok, nowe postanowienia. Mam ich kilka, ale myślę że pozostawię je na inny post. Niedługo kończy mi się przerwa zimowa, a tak nie chce mi się iść do szkoły. W sumie nie jest tak źle, bo będę chodzić do niej tylko dwa tygodnie i mam ferie. Mam nadzieję, że spadnie trochę śniegu, bo ten który był na sylwestra na drugi dzień stopniał. No tak, temperatura na plusie więc nie ma co się dziwić. Właśnie leżę sobie po cieplutkim kocykiem popijam herbatkę z miodem i oglądam "Władcę Pierścieni". To jedna z moich ulubionych trylogii, tak jak i "Hobbit". Właśnie zamówiłam nowy aparat i byłam go odebrać w mediaexpert, ale okazało się że nie dotarł i będzie w poniedziałek. Pomyślałam że nie zmarnujemy całego wyjazdu i zajedziemy do McDonald'a na frytki. Jednym postanowieniem było zdrowe odżywianie, ale to tak wyjątkowo pozwoliłam sobie na fast food'y.
♥popcorn na kanapie ♥pizza ♥ja ♥ja i Julia ♥sztuczne ognie ♥wyżeramy cukierki z choinki Klaudii ♥picolo ♥zezy ♥pijaki ♥święta trójca ♥polewam ♥ jemy popcorn ♥zimne ognie x3  ♥zdjęcie jak robimy zdjęcie ♥znowu ja ♥tu też ja ♥toast noworoczny ♥ moja ręka ♥selfie z choinką ♥ kolejny raz ja ♥ zdjęcie jak robię zdjęcie ♥zapchane cukierkami♥