11 lutego 2015

be happy

Bycie szczęśliwym. Wiem, że wydaje się to być bardzo trudne, jednak takie nie jest. Wiele z nas nie dostrzega, że ich życie i szczęście to kwestia ich samych. Jeśli będziemy próbować być szczęśliwi to na pewno nam się to uda. Siedzenie i rozpaczanie nad naszym nieszczęściem dużo nam nie pomoże, w sumie to wcale. Obwiniamy każdego o to co nas spotyka. Tak naprawdę nie zdając sobie sprawy, że to wszystko zależy od nas. Wstań, rusz się i zacznij działać. Nie masz pewności, że ci się uda, ale warto próbować, na pewno ci to nie zaszkodzi, a wręcz pomoże. Ty jesteś odpowiedzialny/a za swoje szczęście. Nie twoja mama, siostra, przyjaciółka, to ty!  Jeśli masz ochotę coś zrobić, to zrób, nie zawsze ci się uda, ale nic nie staje się od razu.

Jeśli chodzi o muzykę, czyli jedną z moich pasji- dlaczego słuchacie się innych co jest fajne a co nie? czemu nie zadecydujecie sami co wam się podoba? boisz się wyrazić swoje własne zdanie? przez to tracisz swoją osobowość i przestajesz być tak wartościowym człowiekiem jakim byłeś/aś. Tak samo jest z modą i wieloma innymi rzeczami. Nie bójcie się wyrazić swojego zdania, brońcie go! Nikt nie musi się z tobą zgadzać, ale ważne że tobie się to podoba i przez to czujesz się wartościowy/a. Tak samo jest z blogowaniem. Wiadomość o tym, że mam bloga dość szybko się rozniosła kiedy udostępniłam go na facebooku. Czy były jakieś hejty? Tak, zawsze są. A czy się tym przejęłam? Raczej nie, skoro nadal tutaj jestem. To moja pasja, a jeśli komuś się to nie podoba to niech na niego nie wchodzi, omija go szerokim łukiem i zajmuje się swoimi sprawami. Są osoby z mojej szkoły, które czytają mojego bloga i nie chwalą się tym. Czytają, ok, nie ma się czym chwalić czy się z tego naśmiewać. Jestem szczęśliwa, że bloguję. Sprawia mi to przyjemność więc będę to robić nawet jeśli będzie masa hejtów na mój temat.

Wile osób widzi szczęście w drobnych rzeczach. Ubrania, dodatki, biżuteria. Ale czy tylko to jest nam potrzebne do szczęścia?  Wolę mieć przy sobie swoich bliskich, przyjaciół niż dostać byle jaką ozdobę i się nią cieszyć. Przedmioty szczęścia nie dają, ale rodzina i znajomi owszem. Ich nie zamieniłabym na żadną ozdobę czy ubranie.