6 lutego 2015

ferie.ferie.ferie

Moje ferie zimowe trwają jeszcze cały tydzień więc oznacza to nie tylko siedzenie i nic nie robienie, ale i poważne myślenie nad  moim blogiem, chce myśleć jakie zmiany powinny się tu pojawić, jaką tematykę poruszyć i jak sprawić, aby zdjęcia nie były takie same za każdym razem. Chciałabym mieć tyle czasu na bloga ile tylko chcę, bo na prawdę jeśli miałabym na tyle wolnego czasu na bloga ile muszę poświęcać na szkołę, to posty pojawiałyby się częściej i byłyby równie ciekawe. Niestety tego czasu nie mam tak wiele, ale nauka też jest ważna, bo nie chcę skończyć jako sprzedawczyni w spożywczaku a co gorsza w biedronce. Albo oddaję się w stu procentach szkole albo blogowi a to nie jest łatwy wybór. Przez to, że starałam się, aby blog był jeszcze lepszy zaniedbałam szkołę, ale udało mi się jakoś wybrnąć z trudnej sytuacji i mogę się pochwalić, że mam tylko dwie czwórki a to jak na mój zapał do nauki naprawdę wiele. A.. no i jako jedyna z gimnazjum mam średnią 5.0 (kujoon), więc można stwierdzić że jestem z siebie dumna. Dzielę się z wami na internecie bardzo dużą częścią mojego życia, choć czasami wiem, że może to nie być zbyt dobrą rzeczą dla mnie. Wraz z różnymi decyzjami pojawiają się różne opinie, niektóre pozytywne a niektóre takie że po prostu aż robi mi się głupio. Nie jestem na moje szczęście osobą, która akurat przejmuje się zdaniem innych, mam wytyczony cel i będę robić swoje. Oczywiście mam rzeczy, którymi się z wami nie dzielę, i wiedzą o nich  tylko moi przyjaciele lub rodzina. Nie mam w zwyczaju dzielić się moimi problemami z innymi, ale mam w życiu osoby,  którym mówię niemal wszystko a one zawsze mnie wspierają. Dlatego teraz jestem szczęśliwa i dzięki nim jestem zupełnie inną osobą niż jakieś 5 miesięcy temu. 
Chciałabym wiedzieć jakie posty chcielibyście zobaczyć  na  moim blogu???