21 marca 2015

Zdrowe śniadanie

Hej kochani <3  Wiecie jak uwielbiam robić te wszystkie przekąski i różne cuda ;) Ostatnio nie miałam na to zbyt dużo czasu, nie wspominając o robieniu zdjęć i opublikowaniu posta, ale dziś znalazłam chwilkę i zrobiłam sobie moją ulubioną przekąskę, a w dodatku zdrową. Idealnie wpasowuje się w moją dietę, która polega na tym, że jej w ogóle nie ma, haha :D Zachęcam do jej samodzielnego wykonania !
SKŁADNIKI:
- jogurt naturalny
-płatki owsiane
-pól banana
-pomarańcz
-jabłko
Wykonanie tego deseru nie jest zbyt skomplikowane , wystarczy pokrojone owoce wymieszać z jogurtem i płatkami, jeśli wolicie coś bardziej słodkiego to polecam dodać jogurt waniliowy ;)



Wykorzystacie ten przepis? Jakie są wasze ulubione przekąski?
*Edit*: W końcu możecie zobaczyć tu coś innego niż tylko moją twarzyczkę :D
Podobają Wam się takie posty?