6 marca 2015

MUST HAVES- Choroba

Ostatnio dni mijają mi bardzo szybko, z resztą tak jak zawsze. Nie miałam zbyt dużo czasu aby tu zajrzeć, ale dziś wracam jeszcze lekko chora, ale czuję się zdecydowanie lepiej. Dlatego też przychodzę do was z z moimi must haves na okres chorowania. Kilka szczegółów a choroba mija i świat staje się coraz lepszy c:
Nie ma to jak po przebudzeniu wziąć odświeżający prysznic, od razu czuję się lepiej i chce mi się zacząć ten dzień z dobrym humorem c:
Gorąca czekolada to coś od czego nie odrywam się nawet na chwilę, jak wypiję jedną to od razu idę po drugą. Kocham ją pić z bitą śmietaną :)
Po krótkim leniuchowaniu zaczynam się ogarniać więc najpierw zakładam moje soczewki (staram się jakoś wyglądać jak człowiek, haha)
Mój bardzo twórczy make up, jest tak skomplikowany że składa się z zaledwie 4 kosmetyków :D
Podkład- Maybeline AFINIMAT 
Tusz do rzęs- Maybeline ROCKET  VOLUME EXPRESS
Eyeliner- Wibo
Pomadka- Maybeline Baby Lips- PINK PUNCH
Nie wyobrażam sobie przechodzić choroby bez ogromnej dawki leków,  czy tabletek na gardło. Obecnie nie mogę wypowiedzieć ani jednego słowa, więc tabletki są niezbędne..
♥Ciepłe skarpety to moje uzależnienie, tak samo jak bajki Disney'a, naprawdę. Jeśli tego nie wiecie to serio mnie nie znacie, mogłabym oglądać je całymi dniami.
♥Książki- Uważam że czas choroby to najlepszy moment żeby wziąć się w końcu za książkę, którą od dawna mieliśmy zacząć czytać..
A jakie są wasze must haves na czas chorowania?