6 sierpnia 2015

Kto to?/post gościnny❀

Hejka! Dziś nie pisze do was Asia, ale Marta z bloga -> Marta blog♥ zapraszam! W tym poście się przedstawię i opiszę co dzieje się zwykle na moim blogu, o jakiej tematyce są posty + dodam kilka zdjęć. Zapraszam do czytania i oglądania!


Jestem Marta, 25 września skończę 14 lat. Mojego bloga prowadzę ponad rok, można powiedzieć, że prawie dwa lata. Moją największą pasją jest taniec. Tańczyłam 6 lat (najpierw 5 lat na Iskrze, a potem jeszcze rok w Cariva dence, której już nie ma). Aktualnie tańczę w domu, bo nie ma studia do, którego mogłabym iść. Moją drugą z największych pasji jest fotografia, w sumie pasja dalej się rozwija w ciągłym prowadzeniu bloga. Dekorowanie wnętrz to najmniejsza pasja, ale bardzo lubię na przykład ozdabiać różne pomieszczenia. Aktualnie mam dwa psiaki, labradora (Viva) i kundelka (Betii).
Jeśli będziesz już na moim blogu to zerknij do zakładki 'O mnie' tam dowiesz się więcej.



Na moim blogu na pewno znajdziesz coś dla siebie. Pojawiają się posty: haul'e, sesje zdjęciowe, tematyczne. Niedługo mam zamiar zacząć pisać posty: diy, ciy. 
Długo szukałam swojego, oryginalnego stylu, nagłówka, szablonu. Z tego jestem teraz bardzo zadowolona i ten zostanie na dłużej. 
Mój blog rozwija się nieustannie, bez końca i zawsze będzie się zmieniał. Mam nadzieję, że będzie stawał się on coraz lepszy, będzie coraz bardziej popularny. Obserwatorzy wzrastają, tak samo jak ilość komentarzy. Może ktoś z was czyta już mojego bloga? Możesz napisać co o nim sądzisz. Czekam na pozytywne komentarze pod tym postem. 
Mój blog- KLIK❀
Pozdrawiam i zapraszam!