1 sierpnia 2015

#NAZYWAMSIĘBLOGER2015

Dziś przychodzę z postem dość innym i nietypowym. Jak widać po tytule jest to post dotyczący akcji #NAZYWAMSIĘBLOGER2015. Akcja polega na tym, że blogerzy decydujący się wziąć w niej udział dnia 01.08.2015r. umieszczają na swoich blogach posty dotyczące tego czym jest dla nich blogowanie. Nie będę przedłużać bo więcej informacji znajdziecie tutaj.
No więc tak, czym jest dla mnie blogowanie? Blogowanie- rozwijanie swoich pasji i zainteresowań. Odgrywa ono dość ważną rolę w moim życiu, można powiedzieć że obróciło je o 180 stopni. Zaczęłam interesować się fotografią. (w sumie zawsze było to moją pasją, ale odkąd założyłam bloga przykładam się do tego jeszcze bardziej) grafika komputerowa również mnie zainteresowała, bo wszystkie efekty mojej pracy jak i wszystkie designy które widzicie wykonuję sama. Blogowanie to tak jakby przeniesienie wszystkiego o czym myślimy na jedną stronę w internecie, dzielenie się swoimi pomysłami i zainteresowaniami. Ponadto przez bloga poznałam wiele wspaniałych osób, mam na myśli choćby Martę, z którą od razu złapałam dobry kontakt, planujemy się spotkać ale mamy do przejechania całą Polskę więc póki co te plany odkładamy na potem.

A czym jest dla Was blogowanie? Bierzecie udział w tej akcji?